ponnyjeff

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Emma och Linnea - 16 juni 2012 17:16

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har haft så mycket att göra:)

Måndag: Jeff fick vila

Tisdag: Jag var på träning i hässleholm, det gick faktiskt bra, men det var varmt och jobbigt.

Onsdag: Jeff fick vila igen.

Torsdag: Jag red ut i skogen.

Fredag: Jag var med Linnea och vi red. Jag på gulliver och Linnea på Jeff, vi hoppade ca 20 cm- 70 cm. Det gick bra men ni vet, alla hästar är olika och man gör olika alla ryttare, så man måste ju vänja sig först innan det gå super:)

Lördag: Jeff får vila för jag har inte hunnit. När jag gick upp så började jag baka och sen upptäkte jag att vi inte hadde vaniljsocker så då fick jag och pappa åka och köpa det. Påvägen hem så stannade vi för att prata med någon och pappa sa att vi blir inte så länge, men ni vet hur pappor är, ja då skulle de dricka kaffe och snaka massa skit!! När vi kom hem så var klockan kanske 14,30 och då började jag baka igen och när jag var klar så var klockan typ 15,30 och sen gorde jag några andra saker.

Här är en bild:)

ps. man kan inte få cupcakes så fina i värkligheten som på tv.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards