ponnyjeff

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Emma och Linnea - 1 juli 2012 22:49

Hej!

idag har jag och mina bästisa Linnea och Sarah och Sarahs mamma Tille varit och kollat på tävlingar i björkebäck eller något;)

Det var roligt, och min tränare tävlade 1,35 cm. Kollade till 1,45 och sen åkte vi hem:)

På tävlings platsen så fanns det häst saker:) Haha när vi fick syn på dom så fick sarah bråttom;)


Tävlingar: har kollat efter tävlingar, hittade några men inte förren i augusti:)

nu i juli så ska jeff få lite semester så ska kanske inte rida så hårt och hoppa lika mycket:)


Pay and jumper: den 1 augusti så ska jag på pay and jump i osby och då ska jag nog ha både jeff och gulliver med mig, för man behöver inte licens och lite sånt:)


PS!!! tack linnea för min lilla present;) du får nog också någon, någon gång;) :)


 

" lilla" monette:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards