ponnyjeff

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Emma och Linnea - 15 augusti 2012 21:43

Hej!

innan red jag ut, men det borde jag nog inte ha gort.

den rundan jag red där körde massa traktorer hela tiden och dom tröskade på åkern:/

red med det d ringade jag fick låna av sarah, nja han tyckte inte om det, och det gick bättre att rida på det vanliga tre delade tränsbettet:) han bara körde upp huvudet och ville inte ner på tyglen, mycke värre en när jag rider på det vanliga. men nu har jag ju iallafall provat det;)

här är lite foto:) ps sarah byxorna är jätte sköna och bettet är nog 11,5 eller litet 12,5 för det var lika stort som mitt 11,5:)

       

 

nu fick dom ut på det efter längtade gräset:)

nu ska jag lägga mig så man kanske går upp lite tidigare imorron;)

godnatt  

:D

Av Emma och Linnea - 15 augusti 2012 12:49

Hej!

igår så var det träning, det gick superbra tyckte jag:)

jeff blev super trött;)

tyckte faktiskt att hon höjde högre rätt så fort. men det gör inte mig något;)

sista banan jag hoppade var 95cm, 95cm, 80cm, 100cm, 95cm:) så vi hoppade rätt så högt igår;)

fick låna ett tvådelat d-ringar bett med koppar rullar av sarah:) som jag kunde få testa på jeff:)

har inte testat det en men ska göra det idag;)

idag så har jag putsat fönsterna som ska va till stallet, putsade 7 st glas, så då är det 6 st kvar til linda.

Måndag: hoppade på banan.

tisdag: tränade för alexandra.

onsdag: rida ut.

torsdag: rida ut lite längre.

fredag: longera, spänna in han.

lördag: vila, kan inte rida för vi ska till bjuvsbornauten. (stavning)

söndag: bommar och lek och barbacka:)


skriver och lägger kanske in lite bilder ikväll på mig och jeff ( om någon vill ta kort på mig)

ha det bra  

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards