ponnyjeff

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Emma och Linnea - 24 augusti 2012 19:17

Hej!

efter skolan så hämtade mamma mig och sen åkte vi till öb och sen till förmedlingscentralen och sen till ridvaruhuset i torsjö:)

på öb köpte jag inget specielt, på fct köpte jag inget specielt, men på ridvaruhust så skulle vi köpa ett vinter täcke till monette med halvhals, men mamma ville ha ett rambo täcke och det fanns bara i en ful brun färg och det kostade typ 2000-3000 kr och det är lite dyrt för oss.

så mamma köpte inget men hon tänkte köpa en svart vit bred nosgrimma men det blev inte. jag hittade en fynd hörna dä dom köpte en kavaj som kostade 250kr och innan 750 typ, det var en lika dan som jag har, som är för liten, men den var mindre:/ men sen kollade vi vid dom där det inte var rea och där hittade jag en jacson, svart kavaj som är grå i och med tror det är guldiga knappar eller är det silvriga. behövde ju en kavaj för jag ska ju tävla imorron!!:):D  

 

ha det bra:):)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards