ponnyjeff

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Emma och Linnea - 27 augusti 2012 17:45

Hej!

jävla bloggplatsen!! den vill inte lägga upp bilder och den tar en evighet att lägga in video!!!

är så jävla trött på det!!

skulle lägga in bilder på mig på tävlingen och på twix tävling men det går ju inte!!!!!

vill ju inte byta:/ tycker att bloggplatsen är bra sida annars:/

Av Emma och Linnea - 27 augusti 2012 15:51

Hej!

i lördags så var jag med på en tävling i perstorp som ni säkert redan vet:)

gick upp vid 8 och gick ut i stallet och tog alla saker och satte i bilen:) den tog jag in honom och borstade han och satte på transport skydd och sen släppte jag in han i boxen:) han fick typ två stora nävar kraft foder för det var ju några timmar tills vi skulle rida:)

när vi var där så gick jag och mamma till seketeriatet och anmälde oss. kollade på dom som red och lärde mig banan. lärde mig den kanske på fem minuter men sen efter ett tag så upptäkte jag att det var fel bana!!! gick och tog ut jeff och "klädde" på han:) tog på kavajen och sen tog pappa han och gick en runda med han medan jag och mamma gick banan och lärde mig den:) gick och red fram jeff lite och sen kollade jag på när några red och då satt banan perfekt:)

red fram mer och sen hoppade jag fram och red ner och stälde mig utanför banan:)

sen blev jag insläppt.... var faktiskt inte så nervös:)

red framför dom, hinderna som jag trodde han skulle bli rädd för. det första var ett med typ ätiksflaskor bredvid i trä och dom var han lite rädd för.

sen när jag skulle börja så kom han lite fel och var lite slö så han rev det första och vägrade på det andra. så fyra fel på dom två och sen fick jag två tidsfel för det gick över max tiden.

hadde för mig att ett tids fel var ett fel men det var tydligen två.

men det var ju den först:) men är endå inte nöjd!:/

här är en liten film på det:)
 ha det bra:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards