ponnyjeff

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Emma och Linnea - 8 september 2012 09:08

Hej!

igår kom linnea och red jeff:)

det gick bra, i skritten men ibörjan när dom skulle trava så var han lite envis;) men i galoppen så blev det antingen jätte fort galopp eller slängtrav.

men han gick jätte bra i traven och skritten.

sen hoppade hon lite med han:) så han tycker det är lite roligt iallafall:)

sen red jag lite, det gick ju bra för linnea hadde ju mjukat upp honom;)

det märks att linnea är mer rutinerad i dressyren en mig;)

sen tog vi av sadeln så hoppade jag lite barbacka:) det var roligt men det var lite skumpigt efter;)

sen stog jag på honom:)

första gången så höll linnea i honom men andra gången skulle hon ta kort, som ni vet så är det lite halt att stå med bara strumpor på en häst så då kasade jag av kan man sej:) men den tredje gången så fick vi ett fint foto när jag stod upp:)

bilder kommer senare eller imorron:) jag måste ladda kameran först:)


ha det bra  


Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards