ponnyjeff

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emma och Linnea - 4 oktober 2012 13:58

Hej!Idag så var det ju kanelbulle dagen:)Har bara ätit två st idag:/Men hoppas att det blir fler senare:);)Vill baka idag:)Det är konstigt för jag har bakat hur många gånger som helst men inte Bakat kladdkaka eller kanelbullar:)Så det måste jag baka någon gång;)Någon som vill hjälpa till????;)Ha det bra:) ska ha engelska nu:)

Av Emma och Linnea - 4 oktober 2012 11:01

Hej! Har precis haft bild:)Nu är det dags för den tråkiga matten:(((!!!!Fattar inte varför man ska lära sig matte för det finns ju miniräknare som gör det!!;)Nu kommer läraren!!!Hoppas ni har roligare lektion en mig nu ;)

Av Emma och Linnea - 4 oktober 2012 07:57

Hej!Igår så red jag Jeff med pelham:)Det gick bra och jag tränade på att stanna i form, göra halt, galopp ombyte, Galoppfattningar, serpentiner och lite mer:)Det gick bra förutom att han höll på att bocka och sparka bakut när han blir sur;)Han har ju mycket humör den lilla ponny skrutt:)Sen när jag var klar så satt jag i sadel kammaren och lyssnade på när hästarna smaskade;) Och mössen som sprang ovanför taket:/ uuurkkk!!!!!Har inte kunnat sätta in bilder för jag bloggar på mobilen och har inte appen:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards