ponnyjeff

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Emma och Linnea - 6 oktober 2012 16:47

Hej!
Idag så var jag på tävling , som jag sa innan;)
Det gick jätte bra för båda två och jag hoppas att ni är nöjda:)

Sen när jag kom hem så red jag ut i skogen och hoppade lite små natur/gren hinder;)
Det gick bra förutom att han drog jätte mycket .

Nu ska jag avslöja det jag skulle berätta:)
Imorgon så ska jag till Vinslöv på pay and jump .
Ska hoppa 80 & 90:)
Antingen är det inomhus eller så är det utom hus det beror på vad det är för väder:)

Snart så ska vi till min moster och äta middag;)

Ha det bra!!!!?:D

Av Emma och Linnea - 6 oktober 2012 11:23

Hejsan svejsan!!:)

Idag så ska jag åka och kolla på tävlingar:)

Mina kompisar ska tävla då:)

det är en dressyr tävling;)

Linnea & Barrel ska tävla L:B1 ( klubbmästerskap) och L:C2 (ponnyallsvenskan div 2 omg 2 inviduellt)

Sarah & Lukas ska tävla L:C2 (-----=------)

håller tummarna!!:)


senare idag så ska jag rida Jeff en runda:)

vi får se vad jag ska göra, har inte bestämt mig;)


ikväll så ska jag smörja träns, sadel, ridskor, chaps och läder grimman:)

och plocka fram lite saker till imorron!!;)

avslöjar ikväll vad jag sk göra imorron:)!!

ha det bra:)!

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards