ponnyjeff

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Emma och Linnea - 8 oktober 2012 21:41

Natti natti:)
Skriver mer imorgon!!
Jag lovar ;)!!
ZzzzzzZzzZzZzzzzzzzz!!!........

Av Emma och Linnea - 8 oktober 2012 20:28

Hej!
Idag så hade vi brottning på idrotten.
Tja vad ska jag sej:)
Jag Linnea oc Sarah ägde ut alla!!!;)

Åkte med bussen hem och sen cyklade jag hem från bussen.
När jag kom hem så plockade jag undan lite och sen började jag avfärga lindas hår;)
Sen kom mamma och sen åt vi lasange.
Gick ut och mockade och sen släppte vi in hästarna:)

Tog upp Jeff en runda på banan och tränare på att han skulle lyda mig, Gå efter mig och skritta och trava över bommar utan att hoppa över dom;)
Det gick bra och han fick morötter när jag var klar:)
Sen fick han äta och sova;)

Imorgon är det träning!!!:)
Hoppas det går bra:)

Ha det bra:)

Av Emma och Linnea - 8 oktober 2012 10:06

Hej!
Jag har lite tankar:)
Nu i höst så är det ju finalen i ponnyallsvenskan, och om laget kommer etta så ska jag starta en lätt:C2 till våren.
Men jag får träna då:)
Kanske jag får köpa ett takt bett:)
Har tänkt att köpa ett rakt gummibett:)
en vi får se....;)


Veckan efter ponnyallsvenskan så ska jag vara med i en lätt B i östragöinge!!:):D
Längtar!!!:)

Imorgon så ska jag träna:)
Ska försöka göra det som Alexandra sa till mej:)

Ha det bra:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards