ponnyjeff

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Emma och Linnea - 15 oktober 2012 21:24

Hej!
Idag så longerade jag inte Jeff utan han fick vila men ska rida ut en runda imorron;)
Efter jag har ridit ut så ska jag och mamma åka och kolla på träningen;)

Idag så var Jeff bara svullen i vänster bak och knappt knappt i höger:)
Det är ju på bättringsvägen!!;)

På träningen så ska jag filma och kanske ta kort:)
Vi får se;);)

Nu har jag precis pluggat No och spanska.

Av Emma och Linnea - 15 oktober 2012 16:00

Hej!
Idag så hade vi simning på idrotten:/
Det är faktiskt jobbigt med simning;)

Tycker vi har mycket i skolan nu!!
Imorron har jag spanska glosor och No sklättet
Onsdag so läxförhör
Torsdag svenska glosor
Fredag läsa till s50 i en bok som vi fick idag!!

Idag så ska jag bara longera Jeff lite:)
Och sätta på liniment leran;)
Ska mocka och kanske hinna att städa i stallet också;)

Just nu så sitter jag och tråkar ihjäl på mammas jobb med spanska boken framför mig!!

Idag så fick vi säljsedlar, vi ska sälja några jävla muffins formar!!
Kunde ju sålt kakor istället!!!
Det skulle vi tjänat mer på!!

Ha det bra:)
Mamma slutar om några minuter;)
Bilden under är en slags sort.

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards