ponnyjeff

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma och Linnea - 24 oktober 2012 21:47

Hej!
Idag så red jag dressyr på banan:)
Det gick super:) kändes som att glida på moln;)
Han gick så avslappnat och fint:)
Sen så såg det kanske mindre bra med mig på ryggen;)
Speciellt vi avsaktnigarna från galopp till trav, jag var ju typ 1 m ovanför sadeln:)
Men det får jag träna på kanske köpa ett sådant handtag som finns på hööks;)?!?
Vi får se;)
Jag lindade hans ben också:)
Inte helt perfekt för han har ju korta ben så då blir det så tjockt med fleece benlindor .
Ska nog försöka linda med alla fyra ellastiska benlindorna:)

Ha det bra:)

OBS

Av Emma och Linnea - 23 oktober 2012 17:17

OBS gömde kameran hemma men får ta några bilder med mobilen istället;)

Av Emma och Linnea - 23 oktober 2012 15:49

hej!


har precis mockat och tagit in jeff och gjort vid han:)

plockat ihop lite saker och så till träningen:)

det blev ett kort inlägg men har inte mycket att säga;):D

ska ladda kameran så mamma kan filma och jag ska fota:)

lägger upp dom sen!:)


ha det super bra!;):)

Av Emma och Linnea - 23 oktober 2012 15:46

Hej!

nu ska jag testa att skriva "hej jag heter emma och gillar hästar." utan att kolla:)


hej jag heter enna ivg fyykka gösts.


haha det är skit rolig:):):D

eller är det kanske bara jag som tycker det??;):D

:D

Av Emma och Linnea - 23 oktober 2012 07:22

Hej!

Idag så ska vi ha idrott i skolan:/
Nja vi ska simma och det är inte så jätte roligt..

Ikväll är det träning!!!:)
Ååhh längtar så mycket!!
Det känd som det var evigheter sen!;)

Skriver om det ikväll, det lovar jag!!:);)

Av Emma och Linnea - 22 oktober 2012 20:51

Hej!

Sotis är som en helt annan katt.
Innan så ville han inte mys eller ligga i sängen och bär man klappade han så drog han ner ryggen men nu är han rena motsatsen :)

Men undrar var han har varit??:)

Nu ligger jag och myser med han i sängen :)<3<3

Av Emma och Linnea - 22 oktober 2012 19:35

hej!

idag får jeff också vila för jag har prov:)


nu alldeles precis så kom sotis hem igen:):)

han har varit borta i typ ett halv år och kom tillbaka helskinnad och jätte fin i pälsen och inte alls mager<3<3

han måste ha varit hos någon i hela denna tiden:)


 

Av Emma och Linnea - 22 oktober 2012 09:46

Tråkar matte nu!!

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards