ponnyjeff

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma och Linnea - 4 oktober 2012 07:57

Hej!Igår så red jag Jeff med pelham:)Det gick bra och jag tränade på att stanna i form, göra halt, galopp ombyte, Galoppfattningar, serpentiner och lite mer:)Det gick bra förutom att han höll på att bocka och sparka bakut när han blir sur;)Han har ju mycket humör den lilla ponny skrutt:)Sen när jag var klar så satt jag i sadel kammaren och lyssnade på när hästarna smaskade;) Och mössen som sprang ovanför taket:/ uuurkkk!!!!!Har inte kunnat sätta in bilder för jag bloggar på mobilen och har inte appen:)

Av Emma och Linnea - 3 oktober 2012 19:30

Hej!Idag började jag dagen med att ha orientering :/ Nja... Det är kanske inte det roligaste:)Jag fick tiden 37,48 ganska nöjd:)Sen efter det så körde Sarahs mamma oss till skolan:)Tack Tille !!:)Sen så följde jag med Sarah hem:)Och vi lagade oss på soffan;)En efter ett tag så gick vi upp till stallet.Vi pratade lite och sen mockade Sarah och bytte vatten, blandade mat, tog in lite spån och satte in Hö till Lukas :)Sen hämtade vi Lukas:)Den här gången så var ha i en hage n ära stallet så vi behövde inte gå så långt:) haha!!:)Vi tog in honom och ryktade och sadlade och så.Sen satt jag upp i joggingbyxor:)Red genom kvarteret och sen tullen lång grus väg.Där skulle jag trava och galoppera:)Jag förstår att Sarah tycker att det går fort för jag fick knappt stopp på han;)Men det ser inte snabbt ut;)Sen så när vi var hemma så åkte jag hem.Där hemma så åt vi och sen red jag Jeff:)Men mer får ni inte veta förrens imorgon ;)Good bajs!!:)

Av Emma och Linnea - 3 oktober 2012 17:48

Hej!Igår så var jag på hoppträning:)Det gick super:) jag var själv och det är konstigt , för varje gång jag är själv så går det super bra!!!:);)Jag hoppade oxrar, kombinationer, räcke, plank och smalt och en grind:)Jag lärde mig att inte ta fram tyglarn så det typ blir " varsågod och galoppera",Utan jag lärde mig att driva fram han till handen:)Det har inte blivit så långa inlägg för jag har ingen dator att sittaVid:)Ha det fett bra:)

Av Emma och Linnea - 2 oktober 2012 09:43

Hej!I måndags så red jag ut på Jeff:)Han var skit pigg!!Han bockade och sparkade bakut hela tiden!!;)Jag hade inga krav utan bara red lite:)Jag kom hem när det var mörkt!!!!Får kanske ha reflexer nästa gång:)Ett litet kort och litet inlägg men det finns inget mer och sej:)

Av Emma och Linnea - 1 oktober 2012 15:49

hej!

här är en "liten" önskelista från hööks:)


* Allround schabrak JH Collection                          369:-

* Mössa JH Collection                                        

   129:-

* Ridstrumpor JH Collection                                  69:- nu 29:-

* Sweat shirt JH Collection                                   369:-

* Ridbyxa helskodd JH Collection                           649:-


sen till några saker som Molly skulle vilja ha:)


* Hundtäcke JH Collection                                     279:-

* Halsband JH Collection                                       149:-

* Hundbädd JH Collection                                      34

9:-

* Koppel JH Collection                                        

   189:-


om man skulle ha köpt allt så skulle det kosta


Summa:                                                  


             2511:-


hmmm kanske inte ska ha allt.....:)

ps:vet inte varför det blir så med texten men ni kanske förstår endå:)


Av Emma och Linnea - 1 oktober 2012 10:37

Hej!Nu har jag musik!!!Tråkigt!!!:)Alla skriker och galer i hela klassrummet .Snar är det lunch :);)Skriver ikväll om tävlingen i lördags:)Ha det bra

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards