ponnyjeff

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Emma och Linnea - 10 december 2012 22:14

Nu har jag både pluggat på so och No till imorron.
Tror jag kan båda rätt bra.
Jag har säkert suttit i 3 timmar med so och två med No .
Men sånt är livet när det är näst sista veckan och man måste ha prov i alla ämnen...
Det är bara att plugga och se glad ut. Man kan ju inte bestämma över läroplanen:/
Nu har jag läst både No och so en extra gång för att hjärnan ska arbeta in det till imorron;)
Nu har jag faktiskt skippat ridningen några dagar för att vi har haft prov och det brukar jag inte göra för en liten Läxa eller om klockan är mycket ;)
Ibland så har jag fått för mig att jag skulle ut och longera Jeff kl nio på kvällen!:)
Men ibland så får man faktiskt ta läxor före ridning...
Nu låter jag helt konstig för annars så brukar jag säga att jag väljer aldrig bort ridning för läxa men nu är det bara två veckor kvar så efter det så kan jag rids när jag vill;)
Jag ska ändå gå på ridgymnasie sen och då behöver man inte så bra poäng ;)

Av Emma och Linnea - 10 december 2012 19:26

Denna veckan så har jag jätte mycket läxor och prov!!!
Tisdag : so läxprov, No prov
Onsdag: kanske spanska prov
Torsdag: so omprov muntligt!
Fredag: min födelse dag!!!!

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards