ponnyjeff

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Emma och Linnea - 11 december 2012 21:55

Tänkte fråga.. Är dessa bootsen bra eller dåliga?? Dom är snygga och verkar bra för dom som får skav av andra. Men verkar dåliga för luddet kommer ju inte vara fluffigt länge inte om man rider i lerigt och slask och dylikt.
Om jag inte får dom i julklapp eller i födelsedags present så vill jag köpa dom!;)

Av Emma och Linnea - 11 december 2012 21:52

Vill verkligen ha ett tävlings skåp i plast!!!
Det ligger väldigt högt på önskelistan !!
Men skrev inte upp det för jag kommer inte få det ändå ... I så fall så får jag köpa det själv..
Men inom två år så vill jag ha ett sadelskåp hemma hos mej!!
Tänk själv ... Dagen innan en tävling bara ta in det i sadelkammaren och plocka in saker utan att gå fram och tillbaka hela tiden:)
Att göra hästen färdig när man har alla saker på ett ställe utan att springa hit och dit;)
Vill verkligen men jag måste nog börja spara snart då;)

Av Emma och Linnea - 11 december 2012 19:48

Idag tänkte jag skriva om ett träns som jag tycker är ursnyggt!!
Det på hööks är kopierat från ett annat träns men det på hööks kostar 499:- och det andra original tränset kostar runt 999:-
Själv tycker jag att hööks tränset är snyggast;)
Vet inte men jag bara tycker det och det är i lagom pris också:)
Det andra som är dyrt tycker jag inte är så snyggt. Och lite dyrt för mig.
Det jag tycker om med hööks tränset är den kindremmen som man sätter så högt upp och nosgrimman:)
Men minuset är pannbandet....
Inte så hemskt snyggt faktiskt, men man kan ju köpa ett annat och sätta på;)


Av Emma och Linnea - 11 december 2012 15:11

Idag så är det sista träningen för denna terminen.
Ska plugga lite och sen ut i stallet och fixa;)
Tar även ett par foto med;)
Nej plikten kallar;)
Ses sen:)
Chaooo!!:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards