ponnyjeff

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Emma och Linnea - 12 december 2012 21:25

Vad vill ni att jag skriver om nästa vecka??
Vill veta nu så jag kan planera lite;)
Kommentera vad ni vill läsa om:)

Av Emma och Linnea - 12 december 2012 20:47

Imorron så har jag ett prov och sen är det inte fler !! Och då kan jag ju rida !!;)
Har inte velat rida nu för detta provet är jätte viktigt!!
Om jag inte klarar det så får jag F i religion!!
Men tycker att jag kan det bra;)
Imorron så ska jag baka och göra lite annat;)
En liten hemlizz;)
Här lite foto på mig och Jeff men lite suddiga för jag tog foto på datan;)
Haha på den sista bilden så hoppat han typ 3 meter innan hindret;)

Av Emma och Linnea - 12 december 2012 20:38

Bara två dagar kvar och imorron bara 1 dag kvar !!!

Av Emma och Linnea - 12 december 2012 17:28

Idag så har det inte hänt något speciellt, men vi fick sluta tidigare för den sista lektionen var inställd!!:)
Slutade 2 istället för 3;)
Mamma hämtade mig och vi åkte hem och sen hämtade vi bilen;)
Den har varit på lagning;)
Ska äta nu och sen träna till provet imorron!:)
Imorron så ska vi ha lucia på morgonen och äta lite lussekatter och peppar kakor;)
Haha innan jag glömmer det!!!
När vi tog in hästarna så var dom alldeles frösna!!;)
Ögon fransarna och öronen och halsen och allt!!:)
Det är ju -20 grader här!!

Av Emma och Linnea - 12 december 2012 14:45

Denna hjälmen vill jag ha om jag ska köpa ny:)
Den hjälmen som jag har nu har jag haft i säkert 5år!
Kanske dags att köpa ny snart;)
Men lyssna noga nu!
Jag VILL ha jag kanske inte SKA ha;)
Den är från hööks!:)

Av Emma och Linnea - 12 december 2012 12:13

Av Emma och Linnea - 12 december 2012 09:57

Blev ingen träning igår för den blev inställd...
Hade fixat present och mockat och sopat av släpet och massa annat men sen ropa mamma att det inte blev av....

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards