ponnyjeff

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Emma och Linnea - 18 december 2012 16:25

Hej!
Idag hade vi julbord i skolan:) tänk det är bara 3 dagar kvar sen har man jullov!! Är äntligen klar med alla prov och läxor. Har varit och tagit in hästarna för ett tag sen. Nu sitter jag och tittar på tv med mormors hund:) ja nu har jag int mer att skriva om men hoppas ni får en fortsatt bra tisdag;)

Av Emma och Linnea - 18 december 2012 12:19

Har precis ätit jul mat i skolan och är propp mätt!!
Snart är det engelska.
Tråk tråk.....
Blir kanske lite bilder;)

Av Emma och Linnea - 18 december 2012 07:14

Snart är det skola;)
Sitter på mammas jobb och nästan halvsover!;)
I skolan så blir det först vanliga lektioner och sen idrott och efter det så ska vi ha julbord och sen ska vi ha vanliga lektioner igen;)
Idag som jag skrev i förra inlägget så ska jag rida dressyr och linda Jeff ben:)
Röda akryl fram och blå eller bruna elastiska bak;)
Ska även testa att smörja hovarna med olja undertill för det säger vissa att det hjälper mot snön;)
Är lite skeptisk men det skadar ju
inte att prova;)
Någon som vet något annat tips??
Jag ska även rida i dressyr sadeln:)

Jag ska också sätta ihop träns och sadel;)
Och smörja något annat:)
Men märker att man behöver värme i sadelkammaren för det syns på lädret..
Det spricker ..
Jag hatar vintern bokstavligen!!!
Det är kallt och blött och det blir bara massa omständigheter !!!
Hej då!!;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards