ponnyjeff

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Emma och Linnea - 19 december 2012 17:41

Nu sitter man framför brasan efter att ha ridit:) jag kunde tyvärr bara skritta för det var hårt på banan och jag ville inte att han skulle vricka sig. Men jag red och mjukade upp lederna lite och han har faktiskt blivit mycket lättare att ha i form nu efter den långa vilan:). Längtar till julafton så himla mycket nu!! Har ju bara två dagar kvar i skolan dessutom;)
Ha det bra!:)

Av Emma och Linnea - 19 december 2012 16:01

Kom på det nu!!;)
På jul lovet då ska jag försöka att få bilder på när vi står i djup snö för det ska ju komma mer snö snart;)
Detta schemat har jag tänkt att följa;)
|
|
V

Av Emma och Linnea - 19 december 2012 08:56

Idag är det one piece dagen så ha på er en one piece!!;)
Jag, Linnea och Sarah har på oss. Jag och Linnea har rosa och Sarah svart:)
Idag så ska jag longera Jeff;)
Ps. Det hjälpte inte med oljan under hovarna, satte hovfett och det hjälpte lite men om det ska hjälpa mer så får man nog fylla hela hoven;)
Nu kollar man på film på svenskan;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards