ponnyjeff

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Emma och Linnea - 26 december 2012 22:25

Planerna för imorron är att gå upp vid 9 tiden och sen ut och longera Jeff vid 10-11 tiden.
Sen hämtar ju Tille mej vid 1-2 tiden:)
Då åker vi till hööks och kanske shoppa;)
Om jag hittar det jag ska ha;)
Vill ju inte slösa alla pengar innan Göteborg :)
Sen så är det mammas tur att mocka imorron ! Haha!;)

Av Emma och Linnea - 26 december 2012 19:29

Idag så gick jag, Linda och min kusin på stan:)
Köpte faktiskt inget;)
Imorron så ska jag, Sarah och Sarahs mamma Tille till hööks:)
Vet faktiskt inte vad jag ska köpa;)
Antingen ridbyxor eller ?
Men jag tror att jag ska köpa en tävlingströja (den som Linnea fick )
För när jag skulle börja tävla så skulle jag köpa en sån men den fanns bara i M och större:( och min börjar bli för liten;)
Ska förmodligen köpa om det finns i min storlek ;)
För dom är snygga!;)
Ska även köpa nya/ny ludd som ska vara under nosgrimman på mitt pullarträns:)
För det jag har är inte mycket till ludd längre.
Nej nu ska jag och mamma äta popkorn och kolla på tv:)

Av Emma och Linnea - 26 december 2012 18:00

Var inne på hööks idag och skulle köpa jh collection allround shabrak men det var slut så ska nog dit på fredag för då fick dom hem det

Här kommer lite bilder: (hoppas jag)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards