ponnyjeff

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Emma och Linnea - 27 december 2012 18:33

Detta köpte jag på hööks:
Rosa dressyrspö som Sarah visade mej och jag kunde inte motstå det!:) 79kr
Ländtäcke TM 199kr
Pullar nosludd 29kr
Tänkte köpa ett par ridbyxor men dom var jätte långa och jätte smala:(
Så jag kunde inte ha dom:(
Hittade tröjan men det fanns bara M, XXS, XS. Ville ha S så jag har att växa i. Men så klart så fanns det inte!:/

På stablestore :
Ponnyboken 89kr
Sen köpte Tille två sorters hästgodis till mej:)
Tack tack och åter tack!!!:):):)
Jeff tyckte om det!;)

Kolla skillnaden mellan ludden ;)!

Av Emma och Linnea - 27 december 2012 14:46

Hej!
Idag e jag på mammas jobb och städar och plockar undan lite för jag vill käna lite pengar till GBG horse show. Har int ridit idag men var och mockade o släppte ut hästarna men jag ska rida imorron och kanske till hööks:).

Av Emma och Linnea - 27 december 2012 13:13

Longerade Jeff innan och det gick väll bra:)
Har även bytt box på Jeff och gulliver igen;) Jeff fick den stora och gulliver den lilla;)
Hade Jeff lös i gången och gav han hö och vatten medans jag mockade Jeff och gullivers boxar;)
Snart så blir det hööks!;)
Jeff tog isönder sin grimma också eller jaaa bara stenarna;)

Av Emma och Linnea - 27 december 2012 09:54

Det blev en halv timme mer innan jag gick upp;)
Sitter och dricker oboy i min nya mugg:)
När jag har kollat på tv och klätt på mej så ska jag ut och longera Jeff;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards