ponnyjeff

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Emma och Linnea - 4 januari 2013 22:59

Har precis badat Molly för första gången;)
Det gick bra och hon tyckte att det var skönt:)
Nu ligger hon och kollar på tv;)
Imorron så ska vi åka och hämta två balar:) och dom kommer och hämtar dom sista kattungarna också;)
Sen så ska jag och pappa kanske fixa sadelkammaren:)
Vi ska fixa där vi hänger sadlarna, vi ska sätta reglar så dom sitter fast ordenkligt och organisera dom:)

Ska snart lägga mig:)

Av Emma och Linnea - 4 januari 2013 14:29

Är påväg hem från Ikea nu;)
Ska hem och rida Jeff:)
Fast det är tråkigt väder;)
Ska även testa att knoppa Jeff för jag är jätte dålig på det så jag ska testa ett nytt sätt som värkar bra:)
Har någon bra tips??
Igår kom det ju inga bilder men ska vara duktig och fota dom idag:)

Av Emma och Linnea - 4 januari 2013 09:19

Jag vaknade för ca 1 timme sedan.
Gårdagen: jag, Emma och mamma åkte till hööks, sen åkte Emma med till mig och provade barre för första gången. Det gick bra.

Idag: jag ska jag upp och mocka ksk rida om vi inte flyger iväg;) men vi får se:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards