ponnyjeff

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Emma och Linnea - 8 januari 2013 20:52

Den som vann tävlingen heter......
Kajsa !!!
Grattis Kajsa!!!!!
Gå in på hennes blogg !:)
Bloggen heter: www.kajsashastliv.blogg.se

Av Emma och Linnea - 8 januari 2013 20:13

Hej!
Har precis gjort klart so läxan, skönt! Vi skulle skriva att brev.

Har ridit barre idag! Det gick bra. Han gick rätt hårt mycket trav och galopp, tempoväxlingar, galoppombyten mm. Han fick ju såklart skrittpauser imellan.

Fick byta schabrak idag för det andra var jätte smutsigt!

Jahopp nu ska jag slänga mig i soffan. Svenska Hollywood fruar kl 21 måste ju se det;)!

Av Emma och Linnea - 8 januari 2013 19:29

idag så var det ju första dagen i skolan efter lovet:

det var bra i skolan fast ingen har väl roligt i skolan, alltså på lektionerna;)

kom precis in för jag har ridit jeff;)
red barbacka och i grimma, orkade inte ta på honom sakerna;) efter att jag red så släppte jag honom för att han skulle få springa av sej själv;)

imorron så har jag tänkt att han ska vila:)

och på torsdag så ska vi KANSKE till ridhuset och rida mellan 19-20:)

för föreningen har hyrt riduset den tidern för alla ponny ryttare:)

hoppas att det blir av!:)

nu ska jag kolla lite bloggar innan jag kollar på tv:):)

Av Emma och Linnea - 8 januari 2013 17:00

1:x
2:x
3:x

4:x
5:1
6:1&2
7:1

8:1


vinnaren kommer senare idag:)

Av Emma och Linnea - 8 januari 2013 16:23

Har handlat med Linda idag:)
Nu är vi påväg hem och jag ska ut och fixa i stallet. Igen ...;)

Av Emma och Linnea - 8 januari 2013 10:00

2/3 - Perstorps kör och ryttarförening lokal+regional

23/3 - Helsingborgs fältrittklubb lokal+regional

13/4 - Östragöinge ryttarförening lokal

1/5 - Osbyortens ryttarförening lokal

18/5 - Fjälkestads ridklubb lokal+regional+nationell

25/5 - Perstorps kör och ryttarförening lokal+regional

2/6 - Vinslövs ryttarförening lokal+regional

15/6 - Hässleholms hästsportförening lokal+regional

24/8 - Perstorps kör och ryttarförening lokal+regional

25/10 - Helsingborgs fältrittklubb ( helsingborgsveckan) lokal-elit

2/11 - Perstorps kör och ryttarförening lokal+regional

7/12 - Åsbo ponnyklubb lokal+regional


Kommer självklart inte vara med i alla men i dom flesta;) och det kommer kanske några fler;)

Av Emma och Linnea - 8 januari 2013 07:01

Nu ska jag snart ut till bussen.

Hörs sen:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards