ponnyjeff

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Emma och Linnea - 10 januari 2013 22:00

Dessa benskydden tycker jag är så söta!!
Tänk Jeff i dom!:)
Haha ville bara visa dom för jag hittade dom på google och kunde inte motstå att lägga upp dom här;)
Visst är dom söta!!!?!?:)

Av Emma och Linnea - 10 januari 2013 21:57

Skulle dö för detta hello Kitty schabraket !!
Eller nej inte dö;)
Visst det är hello Kitty, barnsligt men jätte söt och så passar det ju till Jeff:)
Vill inte ha i denna färgen men hittade inte i annan färg på google;)
Lite otydlig bild men ni ser väll;)?!
Skulle ni vilja ha det?:)

Av Emma och Linnea - 10 januari 2013 21:51

....detta schabraket tar annorlunda form tycker jag.
Jag skulle själv inte vilja ha det.
Tycker att det är för lång kant och den padden där uppe är ful.
Skulle ni vilja ha det?

Av Emma och Linnea - 10 januari 2013 18:53

Imorron så kommer svaren för vi hinner inte idag;)
Linnea ska även svara:) litet kort och litet inlägg men ska försöka att göra ett längre imorron eller till helgen;)
Vad vill ni att jag ska skriva om?
Har idé torka !;) men vill helst att det inte är något som jag redan har skrivit detta året ;)
Har precis ätit blodapelsin:)
Gott!!!! Red inte idag för jag orkade helt enkelt inte;)
Kollar på tv nu;)

Av Emma och Linnea - 10 januari 2013 15:56

Har kommit hem från skolan nu. Dagen har varit som den brukar(lika tråkig) fast jag och Emma skrattade nästan ihjäl oss:D haha!! Orkar int förklara mer än att jag och Emma stod på en gren(på marken) och sen snubblade Emma och råka putta mej så jag ramlade och samtidigt så var där rätt många som såg;) lite pinsamt!! Men men man för ju bjuda på sig själv;)

Nu ska jag till stallet:D

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards