ponnyjeff

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Emma och Linnea - 15 januari 2013 23:15

Hej!
Igår så blev det ingen bloggning förutom det lilla jag gjorde. Jag gick och la mej kl 20:00 för jag var trött.
Men iallafall ;) igentligen så har jag gjort ett schema som jag skulle följa denna veckan men det blir lite halft följt;) i måndags så fick han vila. Idag så fick han vila. Men skulle igentligen ridit bommar men jag skrev ju det i söndags. Imorron så ska jag longera. På torsdag så ska jag rida dressyr. På fredag hoppa. På lördag bommar/ kavaletti och till sist på söndag så ska jag rida ut :)
Sen är det bara att göra ett nytt schema på söndag:)
För när jag gör schema att följa så blir det oftast av annars så kan det oftast bli lika dant hela tiden eller för lite ridning;)
Men på torsdag så ska jag till skolan igen;) imorse så hade jag lite feber och sen hade jag bultade huvud/huvud värk med jämna mellan rum om jag inte tog Alvedon. Men är hemma i fall i fall för mamma har ju haft maginfluensa i måndags och inte mått bra.
Natti natti!!!

Av Emma och Linnea - 15 januari 2013 20:38

Nu har jag pluggat so och tyska i 3h!!

Jag och mamma red lite på ridbanan idag, det blev bara skritt för det var hårt på den. Red barbacka, det gick bra. Barre fick ha ett gosigt täcke på sig när jag skritta runt så han inte skulle frysa:) det är ju ca 13 minus grader!!

Säger godnatt nu, för jag kmr int kika in här mer idag:)
Godnatt:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards