ponnyjeff

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Emma och Linnea - 17 januari 2013 20:49

hej!
nu sitter jag framför tv:n men datorn i knäet och mobilen bredvid:)

just nu kollar jag på simsons ;) men snart börjar "förrådsfyndarna" !!!!:D nimåste verkligen kolla på det!! det är super bra!! äter några rutor choklad i väntan på att det ska börja;) ska även skriva lite tidsinställda till imorron:)

 

glömmer aldrig denna bilden på jeff och linnea:) <3<3

 

haha typiskt min och jeffs stil i början av 2012 :D ;) :)

Av Emma och Linnea - 17 januari 2013 18:55

Asså när man sitter och tittar på dessa bilder så får jag bara upp ett ord i huvet och det är sommar!
Tänk att kunna rida ut till solnedgången, åka och bada själv eller med hästarna, grilla, sitta ute med familjen till kl 00.00 utan att frysa eller slippa tänka "måste sova skola imorron"

Sommar kan du inte komma nu!!!!

Av Emma och Linnea - 17 januari 2013 18:21

Hej!

Har precis kommit in efter att ha varit uppe i stallet.
Jag red lite kravlös dressyr på banan eftersom det var rättså hårt, men jag travade rätt mycket.
Jag jobbade på att han skulle gå i form utan att jag skulle "rida ner han med händerna"(vilket jag har lätt för att göra) det gick riktigt bra!!!!!
Så fort han körde upp huvet så tryckte jag fram han, och jag satt HELT still med händerna!!
Så varje ridpass framöver ska jag tänka på det!

Skolan var som vanligt idag, samma lektioner samma raster samma korridor osv osv.. Så inte mkt mer att berätta om.

Ha en bra torsdagskväll:)

Av Emma och Linnea - 17 januari 2013 12:49

Ikväll är det dressyr på schemat:)
Nu måste jag fortsätta med tekniken;)
Så det blev bara ett kort inlägg ;) hejdå!!:):)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards