ponnyjeff

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Emma och Linnea - 18 januari 2013 16:34

Hej!
Nu har jag varit uppe i stallet och ridit.
Det gick jätte bra!
Vi jobbade på samma grejor som igår. Ville inte köra han för hårt eftersom underlaget e rättså hårt.

Nu ska jag hjälpa till att baka kanelbullar!

Hejdå!:)

Av Emma och Linnea - 18 januari 2013 13:37

Sitter i bussen nu på väg hem. Fredag och man har slutat=helg!

Ska upp till stallet och mocka, kanske rida om jag hinner och orkar.

Hööks katalogen släpps på torsdag!! Missa inte det!

Har lite blandat i helgen med hästar och sånt, roligt!:)

Av Emma och Linnea - 18 januari 2013 12:00

hej!

idag är det äntligen fredag!!!:)

idag så ska vi göra mycket!!

som tex:

åka till banken

köpa foder

lämna linda mobil på telenor

och på lördag så ska vi till hovdala och släppa massa hundar i den "rast hagen" :) ska ha molly med oss:):) ska bli kul!!!;):)


Av Emma och Linnea - 18 januari 2013 10:00

hej!

igår så red jag ju dressyr:) gick faktiskt bra:) vår ridbana är jätte bra när det är fröset!!:) för den fryser inte men blir typ lite mer stilla. alltså underlaget ligger stilla:)

hade det vanliga på han, inget nytt;)

detta blev ett tråk inlägg men har lite idee torka!:/

förslag!?!?!?


Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards