ponnyjeff

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Emma och Linnea - 20 januari 2013 21:57

Hittade inte alla bilder som jag har hittat innan men hittade några;)
Tror faktiskt att denna kollektionen kommer att blir snygg och stilren:)
Visst man kan ju inte tycka om allt men hoppas att jh huvan kommer att vara snygg!!:)
Tyckte speciellt om den blåa tröjan:)

Av Emma och Linnea - 20 januari 2013 19:46

imorron kommer hissar och dissar!

   

Av Emma och Linnea - 20 januari 2013 17:02

Vad kallt det är idag!!
Har tagit in hästarna, Jeff ska få äta och sen ska jag rida:)
Nu ska man färga lindas hår.
Skriver inlägg senare idag:)
Kommentera vad ni vill ha i hiss eller diss. Vad för märke eller utrustning;)

Av Emma och Linnea - 20 januari 2013 11:30

hej!

senare idag kommer hiss eller diss saker upp på bloggen:)

om ni vill att det ska vara om en speciell produkt så är det bara att kommentera;)

då säger jag vad jag tycker om produkten;)

ni kan även skicka in foto som jag och linnea betygsätter;) alltså om ni har matchande outfit och om hästen och ni har bra teknink:)

ni kan skicka in till: emmagulliver@hotmail.com

ni kan även vara anonyma om ni vill det.

vi länkar även er blogg, men då måste ni länka vår.


Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards