ponnyjeff

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Emma och Linnea - 22 januari 2013 19:48

Nu har jag pluggat klart så ska slänga mig på soffan och ta det lungt:)

Svenska Hollywood fruar ikväll kl 21! Missar aldrig det=)

På torsdag släpps höökskatalogen!!=D

Ha en bra tisdagskväll:)

Hej

Av Emma och Linnea - 22 januari 2013 15:15

Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att deras möte ska sluta.

Rider inte idag för ska plugga till so.

Skolan idag har varit som vanligt, tyska, idrott, svenska, matte, engelska, no, so.

Jag Emma och Sarah gör värsta snygga pikéer(stav) på slöjden det kommer bilder när dom e klara men det tar ett tag för vi har bara skissat;)

Ha det bra!:)

Av Emma och Linnea - 22 januari 2013 08:09

Idag så slutar vi hyfsat tidigt:) farmor hämtar mej efter skolan och då ska jag hem och fixa stallet och hästarna. Ska också rida på banan och träna på trav och galopp bommar. Igår så la jag bommar och testade lite avstånd så att jag har det fixat till idag. Det är konstigt för varje gång jag släpper han på banan så rullar han sej. Nu har jag spanska så hejdå

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards