ponnyjeff

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Emma och Linnea - 26 januari 2013 21:06

veromoda är nog den bästa kläd affären som finns!!

vi var där idag och dom har mycket kläder i min smak;) och dom är så trevliga!! när vi och massa fler provade kläder så gick dom dit och frågade om allt gick bra och om man hittade det man skulle och om man behövde hjälp. och sen när vi betalade så gav hon oss råd om vad som var snyggt till och vad man kunde ha under, och om vi var nöjda och hittade allt vad vi skulle:)

så ska alla kläd affärer vara!!!:)

 

Av Emma och Linnea - 26 januari 2013 19:33

Hej! Idag har det varit mycket:)
Först åkte vi till hovdala med Molly vid halv tolv, sen när vi vara klara så åkte vi hem och bytte om och lite sånt. Sen åkte vi till stan och handlade kläder.
Linda köpte ett par svarta byxor. Jag köpte en svart stickad tröja med bling "stenar på axlarna och öppen rygg, en blå genom skinlig tröja, och ett svart linne men text och några "stenar " på. Mamma betalade den blåa tröjan och jag det andra. Jag hade ett presentkort på hm som jag trodde det var typ bara 30 kr kvar men det vara faktiskt hela 119kr!!
Sen köpte vi en iphone 4s till pappa!
Haha nu så måste vi lära han för han behöver den imorron;)
Nu kollar vi på film och snart ta fram godiset:) foto kommer nog ikväll eller imorron ;)

Av Emma och Linnea - 26 januari 2013 17:55

Hej!
Jag har varit hemma ett tag nu.

Vi var ju och hämtade mormors nya häst Sabine idag. Det gick jätte bra och hon var hur duktig som helst.
Imorgon så ska mormor le ut hon i skogen och jag tar barre som sällskap.

Ha en bra kväll:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards