ponnyjeff

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 15:56

Lite bilder på mig och barre från 2012.

Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 15:00

 

det första han gjorde när vi hade ridit klart hovslingan:)

 

öron foto på jeff:)

 

hehe;)

 

visst liknar han en hyena?;)  eller ett vild svin;)


japp här var lite foto på jeff;)

ps. jag har nog lagt upp dessa innan;)

Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 14:00

...är att göra ett inlägg varje timme i 12 timmar:)

och det ska bestå av minst 7 meningar-punkter:)

låter detta bra? det tycker jag i alla fall;)

har redan gjort inlägg varje timme sen kl 7 så jag håller på till kl 19:00!!!:)

hejdå!!

godbyeeeeee!!;)

Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 13:40

Fy vad vi har fått många besökare!!
Nu är det ju början på månaden och vi har redan 100st!!!
Som Nellie brukar skriva;)
Hatten av till er!!:)
Hoppas att det fortsätter så!!
Ni är grymma!!:):D
Hejdå!!:):)

Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 13:00

nu är det kanske dags att mocka till hästarna, gjorde det inte innnan för jag orkade inte;)

nu har jag hunnit städa, städa på mitt rum, tvätta och kolla tv och kolla data;)

har hunnit rätt mycket för jag gick ju upp vid 9 och släppte ut hästarna;)

imorron så kommer resultatet på vem som vann tävlingarna. så snälla ni som läser detta kan väll vara med och tävla för det är ju inte roligt om det är bara 2 st som är med:(

vad vill ni att vi ska skriva om?



Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 12:00

... det var nog... har så många men detta är två av dom:)


första omg i ponny allsvenskan och vi vann hela skiten!!:)

alla andra lag var så stöddiga och kom där på sina ponnysar och bara glodde som om man var du i huvudet;)

men det fick dom se sen, dom som var minst och mest nybörjare vann!!


det andra var nog när jag och jeff hoppade 110cm för första gången!:)

haha jag var så stolt!;):D 


haha skriver inte så mycket för jag har nog berättat det innan;)


 

     


Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 11:00

jag har rätt många favorit märken men dessa tycker jag lite extra mycket om;)


SCAPA:

jag tycker att märket scapa är ett jätte bra och fint märke:)

dom gör så fina och snygga schabrak i coola neon färger men dom gör ju såklart i vanliga också men tycker att neon är fräckt;)

har faktiskt inte ett scapa schabrak men någon gång kanske;)

jag kanske bär på ett i göteborg?!;)


JOHN WHITAKER:

tycker att jw gör snygga stil rena schabrak i normala och vanliga förgen:)

dom har ju inte bara schabrak utan träns och benskydd och mycket mer;)

men jag tycker att dom är snygga och jeff skulle speciellt passa i detta fast i rött med machande huva:



JH COLLECTION:

tycker att hööks har kommit på ett super fint och bra märke:)

tränsen är snygga och schabraken och pieerna och ridbyxorna:) allt!:)

har stört förälskat mej i detta!!

men snart är det hemma under min sadel!;) hehe!!:):D

 

Av Emma och Linnea - 7 januari 2013 10:00

rött scapa schabrak?

rött john whitaker schabrak och huva?

boots?

träns med swarovski pannband?

dekaler till transporten?

ridstövlar?

läder puts prudukter?

lite smått krafs som borstar och godis och man rosetter?


låter detta bra?

visst jag ska ju inte köpa allt men ska kanske kolla efter detta;)

vad tycker ni låter bäst av dessa sakerna?



Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards