ponnyjeff

Alla inlägg den 2 februari 2013

..

Av Emma och Linnea - 2 februari 2013 17:23

Det kom bara med en bild i förra inlägget!! Aja jag lägger upp dom andra en annan dag;)

Av Emma och Linnea - 2 februari 2013 17:16

Tänkte visa lite bilder på min utrustning. Visar inte allt bara sadlar träns benskydd mm. Visar int schabrak för det hade blivit föör många bilder;)



Av Emma och Linnea - 2 februari 2013 17:08

Hej!
Har ju inte bloggat på ett tag nu, för jag har inte haft ork eller tid;)
Men nu tänkte jag blogga;)

Denna veckan så har jag faktiskt ridit rätt mycket:) eller nja inte så mycket som jag velat;)

Måndag: dressyr

Tisdag: gå en runda, trava också ;)

Onsdag: vila

Torsdag: longera

Fredag: vila

Lördag: rida på banan träna galopp och fattningar

Söndag: ska rida ut

Idag så ska vi till min moster och äta älg:) ska bli gott:)

På måndag så ska vi åka skidor :) ska faktiskt bli roligt:) i början så är man ju lite grön men sen blir man ju bättre:)

Hoppas att ni får en bra lördags kväll och glöm inte att äta godis och vara med era hästar :)

Av Emma och Linnea - 2 februari 2013 15:27

Hej!
Dagens ridpass gick bra han var lugn och fin. Vi körde bara lite lätt för det var fruset på ridbanan. Sen skrittade vi bara av en runda i skogen:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards