ponnyjeff

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Emma och Linnea - 5 februari 2013 21:20

Hej!
Idag har jag tyvärr haft dålig uppdatering.. Men har faktiskt haft fullt upp! Korta raster i skolan och fullt upp här hemma:)
Slutade kl 14:00 idag och då gick jag till mammas jobb för hon slutade 14:30. Vi åkte till maxi som är typ 1min från hennes jobb och skolan ;) köpte pärlor som jag skulle ha till hörlurarna:) nu är dom klara ;)
Sen åkte vi hem och jag började på hörlurarna och mamma med maten. Hovslagaren kom när jag precis hade tagit in Jeff och mockat. Han skodde Jeff och tog bara lite på som andra för deras var inte alls långa! När han hade åkt så red jag;) skulle igentligen longera men passade på medans det vara fint väder:) när jag var klar så åt vi och sen gjorde jag mer på hörlurarna. Sen åkte vi till min kusin som fyllde 5år:)
Åkte hem och jag gjorde klart hörlurarna :) tog nog 2 timmar sammanlagt!! Så nu har jag ont i fingrarna!!!!!

Imorron så är det träning!!! Längtar !!

Ps: ska nog göra fler med pärlor;) typ i lime grönt eller blå ;)

Av Emma och Linnea - 5 februari 2013 08:14

Är hemma idag för att jag e sjuk:(

Igår var vi och åkte skidor:) det var jätte roligt och det gick jätte bra oxå förutom att jag ramlade ordentligt så dom fick hämta mig med skotern(eller vad det nu var) men det är bättre idag:)

Skulle egentligen till tandläkaren idag oxå men vi ändrade tiden

Ha en bra tisdag:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards