ponnyjeff

Alla inlägg under februari 2013

;)

Av Emma och Linnea - 25 februari 2013 20:43

Av Emma och Linnea - 25 februari 2013 17:58

Hej!
Sitter här i soffan nu och tittar på tv.
Ska snart äta sen äre plugg som gäller. So läxförhör på onsdag.

Första dagen idag efter lovet:( det gick bra kändes som vanligt jag var int ens trött! Men det e bara för jag har gått upp tidigt hela lovet! Men nu vill jag bara ha lov igen!! Men fem veckor kvar sen påsklov:)!!

Snälla snö försvinn!! Och välkommen vår och sommar!!

Känns lite tomt just nu att inte ha någon häst:( men vi äger ju barre fortfarande och vi letar ju efter en ny ponny till mig, men det kan ta tid att hitta min dröm pålle:) men jag letar och provar för fullt! Men ngn stans här i Sverige eller ngt annat land finns min framtida ponny!:) man får bara tänka posetivt:)

~If it's meant to be it will be~


Av Emma och Linnea - 25 februari 2013 10:00

denna är jag faktiskt nöjd över att jag har gjort själv;)

förutom att pannbandet blev lite väl litet;)

 

Av Emma och Linnea - 24 februari 2013 09:12

Hej!
Ledsen för dålig uppdatering från min sida men var iväg från kl 9-22 och kände inte att jag hade ork och lust att skriva.
Vi var ju och lämnade barre igår som sagt, han trivdes jätte bra från första stund:) det första han gjorde var att rulla sig, lille gubben:)
Just nu sitter vi och letar lite nya ponnyer som vi ska prova:)

Ska snart upp till stallet och mocka släpet och rida star:)

Ha det bra!:)

Av Emma och Linnea - 22 februari 2013 20:49

Jag hatar bokstavligen vinter!!
Jag skulle rida igår men det var is över allt och det var där idag också! Tänkte rida i hagen men dör var också snor halt och kol mörkt!! För jag han inte rida tidigare för vi hade ärenden .
Imorron så ska jag gå igen honom ordenkligt!!;) han ska få jobba både imorron och på söndag;)
Nu kollar jag på film!;)

Av Emma och Linnea - 22 februari 2013 15:24

Hej!
Idag har jag fixat håret, färgat hela mörkt:) ska snart upp till stallet och rida barre för sista gången:( han åker imorron:( till sina fodervärdar men jag vet att han kommer få det bra! Men det är endå jobbigt att lämna sin ena halva och bästa vän:( på vägen hem så ska vi prova en ny ponny:)

Men ha en bra fredag:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards