ponnyjeff

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Emma och Linnea - 2 mars 2013 18:01

Oj glömde skriva att vi såg nellies gamla ponny Silverholms Thonna när vi var på tävlingen;)

Av Emma och Linnea - 2 mars 2013 17:58

Hej!
Sitter i soffan med massa filtar!! Fryser!! Bara jag int blir sjuk!!

Var uppe och mocka i stallet sen kom jag hem och jag och pappa fick ett spontan ryck och åkte och tittade på när Sarah tävlade:)! Duktiga ni var! Söta lilla Lulle skötte sig jätte bra! Felfria i båda klasserna:D! Och årets första tävling!! Grymt!

Men jaja nu sitter jag och värmer mig för måste vara pigg tills imorron!

Ha det bra!:)

Av Emma och Linnea - 2 mars 2013 09:18

Hej!
Sitter i soffan nu. Ska snart upp till stallet så ska vi hämta hö.
Ska nog rida star idag om det int e för halt på banan.
Men nu får jag sluta blogga för ska vara uppe i stallet halv tio.
Hörs sen!:)

Av Emma och Linnea - 2 mars 2013 08:29

Hej!
Har inte bloggat för jag har feber så vi avanmälde tävlingen:(:(
Men jag hade aldrig orkat rida och anstränga mej, och det hade ju inte varit snällt mot Jeff att jag inte orkar jobba han och så.
Så igår var jag hemma från skolan och hade 39,9 graders feber.... Och det har jag idag igen.. Ena sekunden så fryser jag och ligger och skakar och andra svettas jag som en gris!;)
Om ingen gör något med Jeff i helgen (för jag får inte rida, titta på tv, inte mobil, och inte dator av doktorn, haha men vad ska jag göra då?!)
Så har Jeff vilat 5 dagar denna veckan och det tycker jag inte är ok;)
Så det är osäkert om jag är frisk på måndag för jag kan bokstavligen inte få ut ett ord!! Den kommer bara ett konstigt ljud. Och vi ska ha kalas för Linda ikväll så jag får väl bara sitta och lyssna och inte prata om det inte går över ;)
Jag har inte sovit mycket i fredags gick och la mej lite över åtta och vaknade 3 och var vaken ända tills mamma och pappa hade åkt .
Och igår gick jag och la mej kl tio och vaknade kl 6
Men sen så sover jag ju mycket under dagen;)
Nu ska jag se om någon annan är vaken;)
Hejdå;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards