ponnyjeff

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Emma och Linnea - 8 mars 2013 21:04

Hej!
Förlåt för jätte dålig update från min sida men har varit sjuk sen i fredags förra veckan och Jeff har vilat fr.o.m Torsdags förra veckan till idag. Så har ändå inte haft något att skriva om;)


Idag så släppte jag Jeff lite på banan bara för att han skulle röra på sej lite och förbränna lite energi;) satte upp ett hinder för skojs skull men tog bara lite lågt. Höjde till riktigt högt en gång men hade inte ork till att göra så bra "staket" innan så han hoppade över det istället för att hoppa;) sänkte så det blev typ 40 så han avslutade bra:)
Var inte alls meningen att han skulle hoppa men blev mest sugen;)

Han tyckte att det var jätte roligt att följa Jon och springa efter matte i cirklar också:D för han visste att jag hade morot till honom ;)

Imorron så tänkte jag klä på mej massa kläder och rida ut;)


Nu ska jag lägga mig;)
Godnatt!

Av Emma och Linnea - 8 mars 2013 16:09

Dagens köp:

Ett par eskadron flexi soft benskydd både fram och bak. Fram kostade 699kr och bak kostade 329

Stigläder från Glengordon dom kostade 399kr

Av Emma och Linnea - 8 mars 2013 08:49

Hej!
Sitter här i syslöjdsalen, strömmen har gått så symaskinerna funkar inte.

Fredag idag!! Yeyyy!!
Och grattis till Linnea (inte jag) som fyller fjortis idag!!;)

Ha det bra!:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards