ponnyjeff

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Emma och Linnea - 11 mars 2013 20:49

Tjaoo!
Sitter här i soffan nu och tittar på Ullared snart det okända. Har pluggat lite oxå. Skola imorron.

Men nu ska dom ha korvätar tävling så vi hörs!:)

Av Emma och Linnea - 11 mars 2013 18:38

Här är fotona jag lovade;)
Jeff är inte den mest samarbets villiga hästen kan jag säga ;) så fort kameran kommer fram så ska man se så sur ut som möjligt och göra konstiga eller inga poser.
Men här är några foto som jag tog. Inte många dom är bra kan jag säga;)
Ps. Vet att grimman är smutsig men ska snart rengöra den ordenkligt;) (tvätta+smörja)

Av Emma och Linnea - 11 mars 2013 13:45

Hej!
Idag så vaknade jag lika tidigt, runt 8.
Kollade på mobilen i x antal timmar.

Hästarna fick ut senare idag också;)
Jag och pappa gick ut och släppte ut dom runt 11.

Sen mockade jag och sopade över allt, sopade av väggarna och lite i taket på vissa ställen. Fy vad det blir dammigt!!;)

Just nu sitter jag med mamma på vårdcentralen.

Sen när jag kommer hem så ska jag rida Jeff. Blir att rida ut som jag skrev igår. Ska ha vanligt bett och martingal.
Han ska träna kondition. Tror jag har en bra runda;) låga bra sträckor för galopp och lite olika underlag. Det är lite ute i skogen också inte bara på grusväg utan mitt ute på en traktor väg i skogen.

Måste även ta massa foto idag för jag har bara tre häst foto på mobilen så har inga att lägga upp. Men lovar att ta foto idag;)

Lägger upp lite foto sen!!

Ps. Det blev faktiskt lite varmare och slutade blåsa nu lite senare på dan;)

Av Emma och Linnea - 11 mars 2013 13:16

Jag har ett köp som är ett måste. Kommer ksk köpa dom på Gbg horse show men vet inte!
Det är ett par röda ridbyxor. Nu tänker kanske vissa "asså wow ett par röda ridbyxor svårt att köpa elle" men jag har alltid velat ha ett par men inte tyckt det passar till Barres färger. Men nu har jag ju int han längre så nu SKA jag ha ett par!

Har tänkt dessa från hööks för 699kr

Av Emma och Linnea - 11 mars 2013 12:59

Hej!
Har precis varit uppe i stallet och mockat till mamma. Måndag igen fast vi har studiedag! Jaoop.
Jag har inget att skriva om så det får bli ett vanligt tråkigt inlägg utan ngn mening.

Jaha nu ska jag sätta mig i soffan och titta på MTV, vi hörs!:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards