ponnyjeff

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Emma och Linnea - 18 mars 2013 20:19

Idag så ändrades en del;)
För det första så red jag inte.
För det andra så satte jag inte in spån till dom.
Och för det tredje så klippte jag inte jeffs hovskägg;)

Det får flyttas till imorron istället;)

Sitter och kollar på Ullared :)
Ska lägga mig tidigt idag för igår så gick jag och la mej lite sent och orkade knappt kravla mej upp från sängen ;)

Imorron eller så får det bli till helgen så ska jag fixa garderoberna;)

Hej då och godnatt för jag kikar nog inte in här fler gånger;)

Av Emma och Linnea - 18 mars 2013 15:06

Hejsan svejsan!
Idag så har det varit en sån vanlig måndag. Har faktiskt lärt mej att ta in det i hjärnan som lärarna säger på lektionerna och efter det så känns det smart i hjärnan :D haha!

När jag kommer hem som är typ om en och en halv timme så ska jag direkt ut och mocka. Hästarna har fått stå inne ett tag så där är väl grisigt och där måste i spån och så;)

Ska rida på banan. Ska träna på lite skänkelvikning och galopp ombyte;)
Kanske rida eller longera monette;)
För kanske kanske på söndag så ska jag vara med på pay and jump på henne. ( mamma har inte gett ett rakt svar men jag kanske kan flörta lite ;)

Har även satt in tre garderober i sadelkammaren så det är rätt stökigt i stallet nu;) men måste först in med hyllor och korjar i dom för nu står mest allt bara staplat på varandra. Ska även sälja ett par saker och sortera ;)

Idag så ska jag klippa hovskägget och lite till på Jeff för det håller på att bli rätt långt;)

Lägger kanske upp lite foto sen;)

Hejsvejs!!;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards