ponnyjeff

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Emma och Linnea - 31 mars 2013 19:28

Hej!
Dålig bloggning, jag vet men känner inte att jag har någon lust att blogga för tillfället men jag kommer igen;).

Just nu sitter jag bara i uterummet och tittar ut på solen, njuter av att det e (varmt?) aja solen skiner iallafall;) har städat HELA uterummet för att vi ska äta här ikväll och även grilla!

Jag kör en liten sammanfattning på gårdagens och dagens ridpass.

Gårdagens: red gaspar och det gick super. Han e jätte pigg och glad! Red i skritt och trav. Blev även galopp fast det inte var meningen för att han är väldigt busig. Fick knappt stopp på han, men tillslut gick det;) haha jag bara satt och skratta hela tiden för att han är så gullig och förstår inte vad jag menar så det blir lite fel ibland men då får jag bara klappa han och sen gör vi om det tills han förstår.

Dagens ridpass: gick bättre än bäst!! Han är så otroligt underbar att rida, försöker alltid göra sitt bästa även om han inte förstår allt men det får jag lära honom. Han var så otroligt mjuk (vilket han alltid är). Idag jobbade vi i alla gångarter och han var super, han lyssnade till 110% fast ibland fick han lite busryck i galoppen och for iväg<3
Jag älskar honom så otroligt mycket!<3 min underbaraste gaspar<3

Ha en bra söndagskväll:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards