ponnyjeff

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Emma och Linnea - 14 juni 2012 22:40

Jag och Jeff, i vinslöv på pay and jump:) 70 cm:)
 inte världens bästa pay and jump men jag trillade ialla fall inte av;),

innomhus är inte vår bästa sida:)

det ser kanske ut som jag drar han i munnen men han var väldigt glad och snabb och ville bara rusa iväg, jag kan säga att det ser dubbelt så bra ut nu en då:)

Av Emma och Linnea - 14 juni 2012 22:14

Hej!

Tänkte bara lägg in ett till inlägg innan jag lägger mig 

Imorron kommer Linnea, vi ska rida och göra massa andra saker 

Sarah: jag måste va med dig också snart!! så vi kan rida och du kan hjälpa mig med en header:) jag fattar noll på det där 


Här kommer en liten bild bomb!! ( kommer nog massa bilder imorron på när vi rider:) )


BOOMMMM!!!!!

 

dilba och lisa myser framför spisen;) obs! gammal bild

Jag och Jeff i regnet på en pay and jump i vinslöv.

Jag kör traktor:) ( mobba inte min mun!!)      

Jag och Gulliver:)


God natt:)

tack och hej leverpastej  

    


Av Emma och Linnea - 14 juni 2012 15:45

hejsan! :)

Jag och min syster har precis städat klart och vattnat och ränsat blommor.

Jag måste nog rida jeff sen, för igår, så fick han vila, och han var ganska pigg. 

tog lite kort också.

ska nog lägga in några nya bilder på jeff och dom andra hästarna sen ;) 


  

mmm har ni smakat dessa? :)  

en blå orkedé:)

en röd ros :) 

         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards