ponnyjeff

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

Söndag

Av Emma och Linnea - 17 mars 2013 08:20

Hej!
Ledsen för dålig uppdatering men som jag har sagt innan så har jag absolut inget att skriva om.

Söndag idag, ska upp till stallet och ta ut hästarna ksk hjälpa mamma med mockningen vi får se.
Ponnyakuten ikväll. Jag tkr faktiskt att denna säsongen har varit den sämsta hitils men den e endå bra men inte lika bra som dom andra;)

Skola imorgon-.-
Jätte ointressant inlägg jag vet men bättre än inget;) ha det bra:).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma och Linnea - 31 mars 2013 19:28

Hej! Dålig bloggning, jag vet men känner inte att jag har någon lust att blogga för tillfället men jag kommer igen;). Just nu sitter jag bara i uterummet och tittar ut på solen, njuter av att det e (varmt?) aja solen skiner iallafall;) har städat...

Av Emma och Linnea - 26 mars 2013 19:50

Heej! Bloggen har stått lite stilla nu men men.. Vi (jag) ska bättra mig;) Har ridit gaspar idag och det gick jätte bra! Han är pigg! Men heeelt underbar! Skolan idag var som den brukar. Tyska, no, idrott, lunch, matte, engelska, so. Allt är...

Av Emma och Linnea - 24 mars 2013 09:01

Alla schabrak är ponny!! Dessa är också till salu;)

Av Emma och Linnea - 24 mars 2013 08:56

Om ni är intresserade av några av dessa sakerna så maila mej på: emmagulliver@hotmail.com Om ni vill ha mer info;)...

Av Emma och Linnea - 24 mars 2013 08:53

Hej! Nu är det söndag. Undrar var helgen tog vägen? Ingen som har fått dubbel? För då kan det kanske vara min! Har tänkt att göra mycket men har inte hunnit. Tiden bara ränner iväg;) Idag så ska jag till Vinslöv på pay and jump. Ska hoppa 90cm &...

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards