ponnyjeff

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Emma och Linnea - 3 januari 2013 22:27

Här e lite av min absoluta favorit utrustning!:)

Ps. Har ju såklart mycket mer jag skulle vilja ha men då hade det gått på 100 sidor!;)

Av Emma och Linnea - 3 januari 2013 22:10

vi börjar med måndag:

i måndags så gjorde jag inget speciellt, gjorde lite lydnads träning på marken och vande han vid lite prassel prassel och bollar och lite flygande saker:)

hände nog inte så mycket mer den dagen;)

Tisdag:

jeff fick vila och jag gjorde nog inget.. jo föresten vi klippte ju pontus:)

Onsdag:

vi klippte jeff och köpte nytt täcke:) tror faktiskt att jeff känner sig naken när han är utan all päls och inget täcke eller något på;) om jag ska vara ärlig så är nog täcket lite litet ändå.. nu har mamma äntligen gett med sej och sagt att han behövde nog stl 125;)  men han får faktiskt klara sej! JAG köper inget nytt täcke nu på ett tag!

Torsdag:

jag blev väckt av linnea kl 9 på morronen om att åsa kunde köra oss till hööks:)
det var bara att upp och duscha och klä på sej och vänta i en halv timme;)

köpte ju saker som jag skrev innan;)

här kommer lite bättre skrivet;)

Ridhanskar: svarta med bra gräpp och lite glansiga ( 149-50%=74,50;- )

Tävlingströja: vit i stl S så jag har att växa i ( 199;- )

Stall jacka: svart med stickade armar och rygg ( 499-50%=249,50-50%=124,75;- )


Fredag:

vi ska till ikea:)
kanske inte så roligt men behöver fler påsar tror jag;)


!!!!mer info kommer inom kort tror jag!!!;)

Av Emma och Linnea - 3 januari 2013 20:59

Det jag egentligen skulle köpa var slut. Men jag köpte en jacka och en kofta med en fast sydd väst.

Av Emma och Linnea - 3 januari 2013 20:21

Det blev lite saker på hööks ändå:)
Rid vantar: halva priset
Tävlingströja: 199kr
Stall jacka som Åsa köpte till mig:) den kostade 499kr och det var halva rea priset:)
Bilder kommer ikväll;)

Av Emma och Linnea - 3 januari 2013 10:00

dett året så ska vi slå stort med bloggen!!

fler inlägg, fler läsare...:D

men en ska vet jag att vi VILL och SKA göra någon gång under dessa åren som vi har bloggen!!

skapa ett eget designat schabrak, huva m.m

har inte en aning om hur man gör men jag har skickat runt till lite folk och frågat bland annat dressyrmupparna, men dom har inte svarat.. ska även skicka till linn olsson för hon har ju skapat ett varumärke som hete LO:)

vet inte det kanske inte blir av.....


detta året kommer ni även få följa mig och linnea på olika tävlingar med olika resultat, kanske till och med på nya ponnysar?!;)

vem vet?!;)

säger inget mer nu;)

 hejdå!!:)




Av Emma och Linnea - 3 januari 2013 09:38

Godmorgon! Nu sitter jag här och äter frulle. Barre vilar idag men jag måste endå upp och mocka. Dagen idag är väll som igår, ska int göra ngt, jo jag och Emma ska till hööks!

Kommer bilder på vad jag köper om jag köper ngt:)

Av Emma och Linnea - 3 januari 2013 08:00

just nu sover jag så bra i mín säng:)

jag skriver detta i sömnen!!;)
haha!! nej jag har tidinställt!!:)

vad ska ni göra idag då? är nyfiken så jag har något att läsa när jag äter frukost:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards