ponnyjeff

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Emma och Linnea - 11 januari 2013 21:07

här är svaren:

eget ridhus/privat tränare

sommarlov/jullov

många halvbra vänner/en bästis

fux/skimmel

katt/hund

blogg/facebook

tävla/träna

rykta/rida

scapa/jw

skimmel/skäck

matte/fysik

hoppning/dressyr

grönt/gult

tv/mobil

inomhus hopptävlingar/utomhus hopptävlingar

sommar/vinter

godis/chips

bada/sola

ponny/häst

läsk/vatten

hund/katt

häst/hund

regn/snö

ridhus/paddock

hoppning/dressyr

tävla/träna


jag och linnea var rätt lika;)

Av Emma och Linnea - 11 januari 2013 19:11

Hej!
Idag så följde Sarah med mej hem:) vi fikade och sen gick vi ut och tog in Jeff :) vi red upp till ridhuset hos grannen:)
Sarah skrittade dit och sen när vi var framme så började jag rida han:)
Jag lät han busa av sej och sen red Sarah honom. När jag red så bockade han hela tiden men sen när Sarah reda honom så såg det jätte bra ut:) men hon höll med om att han är jätte svår i galoppen och att sitta ner på och i höger varv:)
Nu så fick Sarah jobba;) visst var det jobbig?;)
Sen tvingade jag Sarah att klappa hönsen:) Sarah jag kunde inte låta blir att skrämma dej;)
Haha!:):)
Men du över levde ju;) och nej dom morrar inte när dom låter;)
Här är lite foto på mej och Jeff idag:)

Av Emma och Linnea - 11 januari 2013 16:05

Nu har jag precis varit uppe i stallet och mockat.

Jag har 4 lektioner och slutar kl 13.00 på fredagar rättså skönt;)

I helgen så har jag faktiskt fullt upp, älskar att ha fullspäckat schema, fast det e ju klart att det är skönt att slappa ibland men jag blir så himla rastlös av att inte göra ngt en hel dag.

Så nu ska jag njuta vidare av tanken på att det är fredag!!:)


Av Emma och Linnea - 11 januari 2013 13:58

Här kommer svaren:


eget ridhus/privat tränare

sommarlov/jullov

många halvbra vänner/en bästis

fux/skimmel

katt/hund

blogg/facebook

tävla/träna

rykta/rida


scapa/jw

skimmel/skäck

matte/fysik

hoppning/dressyr

grönt/gult

tv/mobil

inomhus hopptävlingar/utomhus hopptävlingar


sommar/vinter

godis/chips

bada/sola

ponny/häst

läsk/vatten

hund/katt

häst/hund

regn/snö

ridhus/paddock

hoppning/dressyr

tävla/träna


Stort tack till ni som kommenterade!

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards