ponnyjeff

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Emma och Linnea - 26 september 2012 19:43

Hej!

igår köpte mamma ett klubb schabrak till mig som jag ska ha på tävlingar:)

så imorron eller på fredag så ska farmor sy fast klubb loggan:)

idag kom min klubb jacka som mamma ha beställt från sjöhagens:)

där det står emma:)

tack mamma!!:)

på fredag så ska jag, mamma och linda till telenor och kanske fixa nya mobiler till oss:)

jag ska ha en iphone 4s eller iphone 4...

men bara kanske:(

och min syster vill ha en iphone 4s eller 4 eller en samsung galaxy s2.

men vi får se:)

skriver om jag får en såklart:):D

bye bye!!:)

Av Emma och Linnea - 26 september 2012 19:35

Hej!

igår vad det träning.

det gick faktiskt super bra i början, men inte i slutet:/

i början så hoppade han jätte fint och bra men i slutet så kom han fel på en kombination hela tiden.

men det var nog för att han var trött..

kombinationen låg på 1m och dom flesta andra hinderna låg på 90 - 95.

men det gick faktiskt rent ut sakt skit bra i början:)

men då var inte kombinationen på det hållet och inte lika högt ( kanske 80 - 90 cm ? )

jag hade långt innan hindret dom första gångerna men sen var där en sväng som är rätt svår för dåde mig och jeff.

ni förstår han är väldigt stor och snabb galopperad.

jag var nöjd med allt förutom att jag inte släppte efter på tyglarn vissa gånger.....


ha det bra:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards