ponnyjeff

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Emma och Linnea - 14 februari 2013 20:38

Hej!
Idag är det alla <3 dag som alla vet:) eller!? Men i alla fall. Idag så ska man tillbringa dagen med den man tycker om:) jag ha ju ingen pojkvän så jag tillbringade "kvällen" hos Jeff. Tjaa.. Jag red barbacka, och i grimma. Jag skulle träna på att han skulle lyssna utan massa hjälper utan bara med benen och tyglarna. Men han ville inte göra skänkelvikning (som alltid) så jag tog till ett spö. Men då antingen så springer han bara iväg eller så går han bara rakt åt sidan eller sparka bakut;) men jag får väll skylla mej själv för att jag inte hade sadel och träns, men det kan ju aldrig alltid gå bra;) imorron så ska jag longera honom och ska även rida monette igen:)

Har tyvärr inte varit så mycket bloggande för jag har inte haft tid eller orkat. Har faktiskt inte haft lust. Har inget att skriva om.

Men vill vara önska er en fortsatt bra alla hjärtans dag!! Och hoppas att ni firar den men någon ni tycker om. Själv är jag Forever Alone (*stavning) ;) :D
Haha!!:D

Bara några veckor kvar till tävlingen!! :)
Längtar så j*vla mycket!! Ska bli kul att komma ut på tävlings banorna igen:)


Happy valentines day!!<3

Av Emma och Linnea - 14 februari 2013 19:53

Hej!
När jag kom hem från skolan så gick jag ut till stallet och red barre. Han var super duktig!!!

Just nu så bloggar jag ju ofc;) men annars så har jag väll inte gjort så mkt mer än att rida idag, jo jag var i skolan och vi hade ett engelska prov. Det kändes bra så jag hoppas att det gick bra oxå:)

Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag!:)

Av Emma och Linnea - 14 februari 2013 07:30

Hej!
Sitter i bussen nu. Idag ska jag spela upp en pjäs med Emma och några till, den är jätte dålig!!!

Villa bara hälsa alla en glad alla hjärtans dag!:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards