ponnyjeff

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Emma och Linnea - 2 november 2012 22:19

Hej!
Idag så åkte vi med Jeff till Sarah och vi red ut;)
Först så skulle vi rida över en bäck men Sarahs häst Lukas ville inte gå över så jag testade med Jeff men han ville inte heller, så jag hoppade av och ledde över han men det tog lite tid;)
Sen efter ett tag så gav Jeff sej så då for han i full fart över bäcken;)
Hoppade upp och sen fortsatte vi;)
I början så var där fullt med plankor och lera :/ men sen längre fram så var det bättre:)
Sen red vi en runda och travade och galopperade och Lukas började skena;)
Förlåt Sarah men kunde faktiskt inte hålla mig för skratt:)
Men du fick ju stopp på han;)
Sen i slutet på rundan så hoppade vi över stenar och stockar:)
Har film på det ;)
Ska lägga upp dom vilken dag som helst:)
Men jag har två foto!:)


Imorron så ska jag hjälpa till på en tävling :)
En stor häst tävling:)
Fast den dagen som jag ska hjälpa till på är det inte så högt;)
Men skit samma:)
Jag ska vara tidtagare 2:)
Fast vet inte vad det är men jag vet iallafall att jag ska vara i domartornet:)


Ha det bra!! :)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards