ponnyjeff

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Emma och Linnea - 8 november 2012 19:21

Idag blev det inte som jag tänkt;)
Skulle igentligen ridt ut men det var kol mörkt när jag kom hem...
Så han fick vila men vi MÅSTE laga lampan på ridbanan så man kan rida när det är mörkt ....
Nu har jag en fruktansvärd huvudvärk så ska nog gå och låga mig snart..:(
Får duscha imorron bitti istället...

Av Emma och Linnea - 8 november 2012 12:58

Idag så ska jag rids ut en runda på Jeff utan krav;)
Rida Gulliver också och kanske Pontus;)
Kolla på film nu i typ 1 timme;)

Av Emma och Linnea - 8 november 2012 12:55

Har teknik och har vikarie :)
Han är skit snäll och låter oss kolla på tecknad film!!!!:D

Av Emma och Linnea - 8 november 2012 06:18

Igår så red jag Jeff barbacka:)
Eller nej med fleece täcke på för att det dugg regnade så han inte skulle bli blöt;)
Jag bara jobbade han och tränade på att han skulle vara på tygel i halten.
Han var så fin och gick på tygel i traven utan att bråka, men i höger som är hans svåra varv så när jag skulle böja han så höll han på att dra upp huvudet, så då började jag bara om från skritt för jag ville inte börja bråka...
Men fick göra det lite endå.
Sen när jag var klar så tog jag in han och borstade han och så, sen tog jag gulliver.
Borstade massa och spraya pälsglans i man och svans, borstade ut;)
Sen när jag var klar så började det såklart regna....
Så jag satte in han i boxen och gick in och kollade på tv;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards