ponnyjeff

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Emma och Linnea - 21 november 2012 15:51

Gud vad jag blev trött;)
Mamma kommer snart och jag ska igentligen skritta Jeff lite;)
Men gör det sen;)
Här är en liten planering för veckan;)
Måndag: jag red Jeff på banan och tränade på att flytta han och fatta galopp;)
Tisdag: hoppträning ! Hoppade högt!!:D
Onsdag:studiedag. Skritta Jeff lite
Torsdag: hööks öppnar i Kristianstad !! Jeff vila.
Fredag: åka till hööks med kompis/kompisar:D longera Jeff.
Lördag: träna på lite kombinationer här hemma;)
Söndag:rida ut:)
Är hungrig har inte ätit något sen 8 i morse!!

Av Emma och Linnea - 21 november 2012 11:10

Hej!
Igår så var det träning;)
Jäklar i det vad vi hoppade högt!!
Oxer på 1,10cm och ett räcke på säkert 1,20cm men hon sänkte på ena sidan för vi kom fel hela tiden...
Han tappade hela bakdelen ner i oxern så han fick bommen rätt i jumsken!:/
När jag kom hem så satte jag liniment fram och kyl/ värme lera på hela bakbenen;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards