ponnyjeff

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Emma och Linnea - 12 november 2012 18:55

Hej!
Idag kom inte hon som skulle rida monette men hon kommer på onsdag istället ;)
Blev inget ridande idag...:(
Har as ont i huvudet.... IGEN!!!!!
Så han får vila idag.
Idag så kom kavajen som vi vann på tradera för bara 11 kr
Ska testa den snart!:)
Och betten kom idag som mamma köpte på tradera;)
Massa olika bett och ett gummi D ringat bett som nog skulle passa Jeff som jag ska testa :)
Imorron så är det träning!:)
Ska nog gå och ta en macka med jordnötssmör och sylt;)
Lägger förhoppningsvis upp några bilder imorron;);)!

Av Emma och Linnea - 12 november 2012 15:06

Hej!
Idag så skulle jag träna med bommar :)
Sen efter det så ska jag nog kanske rida två hästar till om jag hinner;)
Men oj nu kom jag på att det är någon som ska komma och prov rida monette;)
Men jag hinner väll det ändå!?!;)

Igår så var jag ju på en pay and jump på stall Ekeberg .
Tyckte att det var dålig framridnings ställe och dålig kommunikation !!!
Och där var ingen läktare i ridhuset!
I 80cm så gick det sådär för han såg rätt ut på hästsläpen.
Han ville inte hålla galoppen och jag glömde att jag hade hoppat dom tre sista hinderna så jag hoppade dom igen!!!
Men sen i 90cm så gick det mycket bättre!!!!
Han höll galoppen och hoppade det lätt som en plätt!!!!
Han är så duktig min lilla pålle!!!!

I helgen så ska jag vara med på en pay and jump i Vinslöv ;)
Ska hoppa 80 och 90 då också;)
Fast vill hoppa 90 & 1m men får inte av mamma...

Måste gör läxan nu....

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards