ponnyjeff

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Emma och Linnea - 27 oktober 2012 22:15

Hej!
Jag har lite till lägg om tävlingen;)
Alla som red snabbt och felfritt och var bra, såg man ju vad dom hade;)
Dom hade skarpa bett!
Alla som hade pessoa bett hade i det skarpaste och pelham och massa konstiga bett som jag inte kan namnet på;)
Då kanske jag också borde ha skarpt bett !!:)
Var inte många alls som red på vanligt tre delat;)
Nja... Vi får se till nästa tävling;) ska testa ett rakt ägg bett bett imorron;)
Jag skulle i alla fall behöva det i högre höjder;)
Ska kanske testa på en pay and jump i Vinslöv i november med ett annat bett:)
Ska nog testa hemma nästa vecka:
Pelham, rakt, pessoa, tjockare två delat:)

Av Emma och Linnea - 27 oktober 2012 21:22

Hej!
Idag så var jag på en tävling i östra Göinge :)
Inte så bra framridning för han fick höga styltor:/

Framhoppningen så var det också hårt!:/

I LC så gick det bra men fick typ en black out när jag skulle hoppa hinder 8 så jag red förbi det:(

I LB så gick det inte så bra...
Han inte värma upp ordentligt för jag startade först..
Han vägrade på två hinder och sen gick han åt sidan på kombinationen sp jag trillade av:/
Det gjorde inte ont, jag gjorde en snygg avfallning för jag landade på fötterna:)
Så jag blev utesluten .....
Han hoppade jätte högt över typ alla...
När jag red hörde jag alla på läktaren säga ååååhhh haaaa dom tyckte han hoppade jätte högt över dom;)
Men det går säkert bättre på nästa:)
Det var ju första LB och i LC så var det mitt fel:/
Sen förresten så rev han ett hinder i LC för jag vet inte riktigt hur jag ska kunna trycka av han.
Men det får jag träna på, på träningarna:)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Ovido - Quiz & Flashcards