ponnyjeff

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Emma och Linnea - 20 december 2012 20:44

Idag så var vi på city gross och då köpte vi några julklappar:)
Har även slåt in till Pappa, Mamma, Linda, Farmor och Karin :)
Imorron så ska vi köpa resten av julklapparna;)
Förmodligen i Kristianstad :)
Nu kollar man på tv, Simpsons :)

Av Emma och Linnea - 20 december 2012 19:18

Hej!
Idag slutade vi 13.00 för vi städade på eftermiddagen. Imorgon är det sista dagen sen har man jul lov!!! Längtar! I morgon ska jag handla dom sista julklapparna sen är man klar:) det e ju bara 4 dagar kvar innan julafton! Sen vill jag bara ha sommar och slippa all denna kyla och man kan ju heller int rida ordentligt nu på vintern. Ja nu får man väll se till att göra ngt vettigt;)
Ha det så bra!:)

Av Emma och Linnea - 20 december 2012 17:25

Är påväg till city gross nu;)
Ska kolla julklappar och kolla lite;)
Imorron så ska vi till Kristianstad och köpa julklappar och förmodligen så åker vi inom hööks;)
Hoppas det!!!:)
Vi slutar ju också , men alla andra skolor slutar idag...
Orättvist!!!!!
Ps. Har världens bästa sulor!! HOST!!

Av Emma och Linnea - 20 december 2012 08:59

Ny header är på ingång men den kommer inte förren allt är fixat och som det ska;)
Ska fixa lite med foto och färger och lite småt;)

Presentation


hej! jag heter Emma och jag älskar hästar och bor på en gård med 4 hästar och 3 av dem är mina, dom heter jeff, Gulliver och Pontus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vad tycker ni är mest intressant att läsa om?
 Hästar
 Mode
 Outfit
 Hiss/diss
 Utrustning (hästar)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken- skriv, skriv och åter skriv!!:):)

Jeff

  jeff är en c-ponny korsning, som är född 2001. Jeff är mörkbrun och är 134 cm i mank höjd. Jeff är aldrig tävlad, men jag kommer förmodligen komma ut på tävlingar inom kort  ^^

Han är min lilla ängel  


Skapa flashcards